Padang (good)-bai - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu Padang (good)-bai - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Padang (good)-bai

Door: Bart Yvonne en Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

03 Maart 2010 | Indonesië, Padangbai

Het was vandaag een heerlijke zonnige dag. Vanmorgen naar Blue Lagoon (zie foto) geweest en vanmiddag met een bootje gesnorkeld. Behalve de meeste prachtige maanvissen dit keer ook drie boeddhabeelden gezien die hier op de bodem liggen.
Overigens is de weg hier naar toe geplaveid met de meest fantastische rijstvelden. Van die rijstvelden uit de reisgidsen tegen de heuvels op , in plateaus. Met mensen met die karakteristieke hoofddeksels die voor overgebogen de rijst aan het planten zijn of nog beter achter twee ossen aanlopen die de modder omploegen. Wat dat betreft is het zuid-oosten rond Mount Agung een plaatje.
Morgenochtend vroeg vertrekken we naar Nusa Lembongan dus pas als we terugkeren horen jullie weer iets van ons.

• 03 Maart 2010 - 11:41

Gerrit Van Bergeijk :

"Nou het is hier ook mooi weer hoor, en we hebben hier ook rijst en het is hier ook."......Nou ja ik ben gewoon een beetje jaloers denk ik. Hier gaat het vooral over hoofddoekjes en verkiezingen enzo.

Veel geluk verder samen

Groet

Gerrit

• 03 Maart 2010 - 13:33

Daan:

Hee vakantiegangers,

Dat klinkt helemaal goed! Hier schijnt tussen de verkiezingsstress door ook afentoe de zon. Dus tegen de tijd dat jullie terug zijn zal de zon hier lekker schijnen. Geniet in de tussen tijd nog volop van de vakanite.

xx Daan

• 03 Maart 2010 - 13:33

Daan:

Hee vakantiegangers,

xx Daan

• 03 Maart 2010 - 14:44

Ward:

hé leuk Daan 2 keer precies het zelfde mailtje

Nog veel plezier op vakantie! en nog veel teltataschtietostiroekalolla leuke dingen

Groetjes Ward

• 03 Maart 2010 - 17:37

Danielle:

bedankt voor jullie prachtige foto's en verslagen. Bij alle foto's begrijp ik de heimwee van m'n moeder naar haar geboorteland steeds beter en ruik ik geuren van haar indische keuken weer. Alvast een goede terugreis gewenst

• 03 Maart 2010 - 18:49

Frans:

Jongens wat een schitterende vakantie hebben jullie..

Het is jullie gegund.

Pluk de dag..en geniet..