Terug naar Padangbai - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu Terug naar Padangbai - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Terug naar Padangbai

Door: Bart Yvonne en Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

06 Maart 2010 | Indonesië, Lembongan

We zijn weer terug in Padangbai. Twee dagen op Lembongan geweest. Bij Mushroombay, een prachtig baai (zie foto's). We zijn gebracht en gehaald door Ketut Putra op een simpel vissersbootje. Het was zijn eerste keer dus we hebben het eiland van alle kanten gezien voordat we op de goede plek waren... ;-) We hebben er prachtig gesnorkeld, rond gereden op de scooters en traditiegetrouw werden we verrast door een enorme stortbui (zelfs het geld in mijn portemonnee was nat), de zeewierplantages gezien. Minpuntje was dat men op dit eiland wat meer met de islam heeft en dat is ook duidelijk hoorbaar (tot 12 's avonds en om 6.45 's ochtends ) gelukkig was dat maar eenmalig.
Bij het zoeken naar een hotel werd ik door een vriendelijk maar nog al stoer uitziende Balinees die onder de tatoeages zat naar drie hotel gereden op zijn scooter. En daar hoefde hij niets voor te hebben!
We zijn vanmorgen weer opgehaald door Ketut en op een iets ruigere zee teruggevaren naar Padangbai.
We zijn vandaag nog naar Blue Lagoon geweest maar de zee was met 2 a 3 meter hoge golven te ruig voor snorkelen. Morgenochtend nog maar eens proberen.
Maandagochtend hebben we al een taxi geregeld die ons naar Ubud terug brengt. Daar willen we tot woensdag blijven voor cultuur,scooteren en shoppen.
Het was vandaag weer verzengend warm en nu om een uur of 8 is het nog steeds boven de 30 graden... We zagen dat het in Nederland rond het vriespunt is dus we genieten er nog even van!

• 06 Maart 2010 - 16:34

Jeroen De V:

Behalve de temperatuur in Nederland is er gelukkig ook een pluspuntje te melden: de bezoekersaantallen van ggznieuws hebben afgelopen week weer een nieuw record gehaald. 313 bezoekers in een dag. Doe dus vooral rustig aan in Bali, ontspan en geniet van de warmte.

• 07 Maart 2010 - 09:13

Menno:

hoi teun ik wil je de groeten uit zonnig nederland. nog niet 10 graden maar lekker om te voetballen

• 07 Maart 2010 - 13:34

Anouk:

Hoi teun. hoe is het nu in Balie?? of zit je nu weer ergens anders??

goetjes anouk

• 07 Maart 2010 - 13:34

Frans:

Ook hier goed nieuws.

PSV verliest van NAC
    Sparta-Ajax 0-3.

Volgende week zondag tegen PSV DE moegelijkheid om op 1 punt van PSV te komen.

tot zondag dan maar..

• 07 Maart 2010 - 18:12

Ans Brokke:

Jullie vakantie ziet er goed uit. Ik geniet van de foto's vooral die van de natuur. Geniet nog maar even want voor je het weet is jullie vakantie om. En wat het weer hier betreft, het gaat er hier al een beetje op lijken dat de lente in aantocht is. Liefs Ans en de jongens

• 08 Maart 2010 - 10:38

Daan:

hier in nederland zijn we al blij als het zonnetje schijnt en de temperatuur net boven het nulpunt ligt. Neem voor ons dus alsjeblieft wat meer warmte mee! Voor de rest nog veel plezier, ik mis jullie al een beetje.

Donderdag heb ik het s'middags heel druk maar ik zou jullie s'ochtends kunnen ophalen. Ik weet dat het niet leuk is om over de terugreis te beginnen maar laat maar weten wat jullie willen en wat het vluchtnummer is.

Kus van Daan

• 08 Maart 2010 - 14:33

Ward:

Hey teun ik had een verslag gesreven beij me oom en die woont ver weg en nu heb ik dat daar laten liggen maar ik weet wel de uitslag hier: 3-0 ajax-rotterdam
    als je terug bent kun je ajax psv zien als ajax daarvan wint staan ze 1 jaha echt maar 1 punt achter op psv (die staat 2e

nog een teltatastiesche vakantie!

Ward

• 08 Maart 2010 - 15:15