Dolvina - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu Dolvina - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Dolvina

Door: Bart, Yvonne & Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

24 Februari 2010 | Indonesië, Ubud

Dat was vroeg vanmorgen! 5 uur op en met de boot op pad! Maar het was de moeite waard. We hebben wel meer dan honderd dolfijnen gezien! Sommige sprongen wel drie meter uit het water. Daarna zijn we nog gaan snorkelen. Heel veel vissen! Het was prachtig! Heerlijke dag! Lovina bevalt steeds beter!
De foto's zijn van de iPhone dus niet van al te beste kwaliteit. Hopelijk nemen we dit keer de mooie foto's mee. Leuk om jullie reacties te lezen! Internet is niet geweldig hier.
Morgen hebben we weer scooters gehuurd.

• 24 Februari 2010 - 17:05

Carla:

Hi BYT :-)

Ik vind het knap, zoals jullie lekker relaxed vakantie kunnen houden. Gewoon een paar dingen tegelijk, op je gemakkie. Ik ben daar zelf te hebberig voor, ik wil allllles zien haha
    Have fun en ben heel benieuwd naar alle foto's, gaan jullie ook filmpjes maken?

Groetjes,
    Carla, Wil en Kids

• 25 Februari 2010 - 06:52

Nev En Liz:

Hoi lieverds,
    Zo te lezen is het weer op en top relaxed! Leuke foto's ook! Hier gaat alles goed, Bono was vandaag weer eens zijn eigen wandeling aan het maken in Spaarnwoude en hij en Sam zijn weer dikke vrienden! Ik ga nu maar eens wat slapen na een drukke nachtdienst (zowaar!) want er zijn sierpaarden maar er zijn ook nog werkpaarden... Ik zie uit naar de zomer! Veel plezier daar!! Dikke kus van ons!

• 25 Februari 2010 - 08:16

Julia:

Hey, Als ik al die reisverslagen zie en lees... nou dan zou ik toch ook wel bij julie in Bali willen zijn! Echt zo lekker warm en ontsnappend! :)
    Jullie hebben nog nog 14 dagen lekker vakantie, wij nog maar 4 dagen :( 10 dagen minder! maar ja...

-xxx- Julia