Eerste duikdag - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Teun Smith - WaarBenJij.nu Eerste duikdag - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Eerste duikdag

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Teun

09 Oktober 2011 | Egypte, Hurghada

gisteren na een prima vlucht en een kort ritje met de bus in het "geweldige" Hurghada aangekomen in een "prachtig" hotel. voornamelijk bewoond door All-inclusive Russen. Maar goed, we komen hier niet voor de wereld boven water. De onderwaterwereld is dan ook net zo mooi als het boven water lelijk is. vanmorgen eerste duik bij Abu ramada gemaakt, een mooi rif. vanmiddag bij Aruk gigi werkelijk fenomenaal mooie koraalrotsen die als paddestoelen verspreid in het knalblauwe heldere water liggen. Gezien? Teveel om op te noemen; koraalduivels, nemo, papagaaibekken, sluiervissen, steenvis, roggen, en hele scholen bontgekleurde vissen...
Het duiken ging prima! Worden steeds vertrouwder en zwemmen steeds met onze "eigen " instructeur Kees. Zagen bij de 2e duik Teun voorbij komen. Die zwemt met Kas 16 jaar en Marin van 21 jaar, het jeugdgroepje.. Erg leuk om hem te zien in dat prachtige aquarium!
Over het weer zullen we het maar niet hebben, maar de watertemperatuur van 28 c zegt genoeg.. ;-)

• 09 Oktober 2011 - 19:21

Milo:

klinkt betoverend. ik zou het ook wel weten als ik een rus was met wat fout geld.

• 09 Oktober 2011 - 20:01

Jose:

K..wijf... met je 28 graden watertje en je prachtige rifjes... Jaloersmakend gewoon!!! Maaaaarrrrrrrrr tis jullie gegund lieverds! Geniet er lekker van en tot horens Kus Jos

• 10 Oktober 2011 - 05:55

Danielle Muyzert:

geniet maar van de onderwater wereld, en laat de rest boven maar zitten, heb ik genoeg aan de Algarve meegemaakt en gezien. groet Danielle

• 10 Oktober 2011 - 14:34

Frans:

En bedankt maar weer....
    gisteren was het hier 11 graden met de hele dag van die miezerige, vuile smerige regen..
    voor het eerst de kachel aangedaan..

Geniet er maar van jongens..

• 10 Oktober 2011 - 15:51

Anita Drijver:

Hoi Luitjes,

fijn dat jullie genieten.

Ja peper het maar in, ben het met Jose eens, met de K woord!!

Pas maar op voor Teun, het jonge jeugd gaat zoef zo voorbij hahah.

Wens jullie vele mooie duik gelegenheden, geniet.

Grt vanuit natte Lisse, Aniet