Caye Caulker - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Teun Smith - WaarBenJij.nu Caye Caulker - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Caye Caulker

Door: Bart, Yvonne & Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

25 December 2008 | Belize, Caye Caulker

Terwijl jullie aan het Kerstdiner gaan beginnen hebben wij net het kerstontbijt achter de kiezen. Op het strand, onder de palmbomen en in stralende zon met een caribisch windje. We gaan vandaag ongetwijfeld weer wat van de plaatselijke barbeques eten. Gisteren shrimpsticks, red snapper, kip en barracudasteak gegeten langs de straat (zandpad). Met z'n allen aan een lange tafel. Apart om met Kerst hier te zijn. We hebben gisteren met een golfkarretje over het eiland gescheurd. Mooie vogels gezien, soort ibis en kolibries. Vanmiddag met de hippieboot van Ras Creep naar het rif om te snorkelen, morgen zeilen. Prima manier om de kerstdagen door te brengen!! ;-)
Voor straks eet smakelijk en niet te veel eten!
Liefs Teun, Yvonne en Bart

• 26 December 2008 - 13:22

Neville En Lisette:

Hallo Bart, Yvon en Teun!
    Fijne kerstdagen, al is de eerste al achter de rug.... Gister lekker naar de sauna geweest en Sam en Bono hebben een hele lange wandeling met Sanne gemaakt. Bono heeft het hier nog steeds prima naar zijn zin! No worries dus. Wij gaan nu even lekker een broodje eten en vanavond opnieuw aan het kerstdiner. Genieten jullie maar van al het lekkers uit de zee en maak er een leuk einde van 2008 en een goed begin van 2009 van!! Groetjes en een heeeeeeeeeele dikke kus van ons allemaal! XXX

• 30 December 2008 - 19:41

Linda,peter,romy,jel:

hoi,luitjes wat een heerlyk verhaal,heb het tweemaal gelezen en even myn ogen gesloten om te bedenken hoe het is daar pff..hier zon,droog en zere voeten van het schaatsen en koud!nou geniet verders nog van jullie heerlyke vakantie,maak er een knallend uiteinde van en een goed begin in 2009 ,by deze proost ik alvast op jullie! groetjes en een dikke knuffel van ons