Terug in Tulum, daarheen en weer terug - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Teun Smith - WaarBenJij.nu Terug in Tulum, daarheen en weer terug - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Terug in Tulum, daarheen en weer terug

Door: Bart, Yvonne & Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

11 Januari 2009 | Mexico, Tulum

Vandaag hebben we met pijn in het hart het strand van Mahahual verlaten nadat we er zo´n 8 dagen hebben doorgebracht. Lest best, het lekkerste voor het laatst bewaren, eind goed al goed etc... We hebben eergisteren een snorkeltrip naar Banco Chincorro gedaan. Banco Chincorro is het grootste koraal atol op het noordelijk halfrond. We hebben op 3 plekken gesnorkeld en was absoluut fantastisch. Meer, groter, mooier, meer vissen meer koraal etc... Heel veel gezien, waaronder haaien, murenes, zeeschildpad, miljoenen vissen en een zeekrokodil. Gelukkig stonden we toen op het met leguanen overdekte eiland.
Nu zijn we weer terug waar het allemaal zo´n beetje begon, aan het mooiste strand van Mexico, Tulum.
Morgenochtend nog even een laatste duikje en dan vertrekken we begin van de middag naar Cancun waar we om 18.15 het vliegtuig nemen om dan maandagochtend om ongeveer 11.15 te landen.

We hebben er nog niet veel zin in..
Een temperatuurverschil van minimaal 30 graden trekt ons niet echt aan.

We hebben de afgelopen tijd bijna geen internet kunnen gebruiken dus daarom waren er geen berichten. (En we wilden ook niet iedere keer melden dat het zo lekker aan het strand was, heerlijk zonnig etc...)

We hebben een aantal van jullie probeert te antwoorden op de leuke reacties die jullie plaatsen. Helaas is dat niet helemaal goed gegaan. Maar vanaf maandag zullen we jullie vast weer allemaal spreken.
Bedankt voor jullie berichtjes en leuke reacties op onze reis.

Allemaal een hele dikke kus vanuit Mexico.
Hasta luego!

• 11 Januari 2009 - 18:32

Jeroen:

hoi teun

ik denk dat je wel een leuke vakantie hebt gehad
    ik vond het leuk om jullie verhalen te lezen
    ik ben ook wel weer blij dat je terug komt
    dan kunnen we snel weer afspreken
    als je dat wil
    dan kunnen we ook weer samen gaan drummen
    nou tot dinsdag want dan kom je toch weer op school
    groeten jeroen

p.s. me zus is erg jaloers op je dat jij wel naar mexico kan en zij niet