Oudejaarsdag - Reisverslag uit Xcalak, Mexico van Teun Smith - WaarBenJij.nu Oudejaarsdag - Reisverslag uit Xcalak, Mexico van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Oudejaarsdag

Door: Bart, Yvonne & Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

31 December 2008 | Mexico, Xcalak

Jullie zitten al het goed is al aan de oliebollen en zetten de champagne alvast klaar. Het is hier een uur of drie. Hier is Xcalak in het zuidelijkste puntje van Yucatan aan de oostkust. We zijn gisteren vanuit San Ignacio (de tocht naar en in Barton Creek Cave was indrukwekkend) met een taxi naar Belize City gereden, vervolgens de watertaxi naar San Pedro op Ambris Caye genomen en toen met een boot van het hotel opgehaald. We zitten in Costa de Cocos in een palapa op het strand. Het weer is super, net zoveel graden als de datum...
Je kunt hier vanaf het strand naar het rif Banco Cinchorro lopen/ zwemmen. Ook hier is het weer geweldig snorkelen!
Heel veel prachtige vogels gezien.
Teun heeft eergisteren in Belize als enige vanaf het dak van een rijdende fourwheel de Keel Billed Toekan (die grote met die gekleurde snavel) gezien!

We gaan zo nog even want we zijn net naar het dorpje gelopen en daar krijg je het warm van!

Leuk dat jullie kunnen schaatsen in Nederland. Wel jammer dat we dat moeten missen..... :-(

We wensen iedereen natuurlijk een heel goed en gezond 2009 vanuit Mexico!

Ward; we zijn nu 9 1/2! telta tastisch

Allemaal een goed uiteinde, drink niet teveel...!

Liefs
Yvonne, Teun en Bart

• 31 December 2008 - 21:37

Carla En Wil:

Hoi Yvonne, Bart en Teun,

Nog 1,5 u en dan wijden we het nieuwe jaar in. Jullie ook alvast een heeeeeel gelukkig nieuwjaar en nog heerlijke bijna 2 weken.

Groetjes,
    Carla, Wil, Caron en Robin

• 01 Januari 2009 - 10:36

(Oma) Dinie:

Een heel gelukkig en gezond 2009.
    Ik ben wel jaloers op jullie, want het is hier vreselijk koud.
    Nog heel veel plezier.

Liefs van (Oma) Dinie

• 02 Januari 2009 - 09:39

Thijs Van Der Horst:

Hoi Bart, Yvonne en Teun,

De beste wensen vor het nieuwe jaar! Wat en fantastische vakantie hebben jullie!

Hier schaatsen we de hele dag op natuurijs. Ook prachtig! Tot over een tijdje en maak er nog wat moois van.

groetjes,

Thijs

• 02 Januari 2009 - 12:44

Ward :

hey teun ik heb je nog met oud en nieuw proberen te bellen om 2uur. om je te gedag te zeggen. maar ik kreeg de vooismail.nu zeg ik je maar gedag en een gelukkig nieuwjaar.(ja cool 9en een half) telta tasties!!!@ :-0

• 03 Januari 2009 - 12:27

Frans & Sandra:

Dat het maar een avondtuurlijk en gezond jaar voor de fam. Smith mag worden..

Geniet nog maar lekker van jullie vakantie..

ps: waarschuwing kwam te laat...ben reeds dronken..