Mahahual - Reisverslag uit Mahahual, Mexico van Teun Smith - WaarBenJij.nu Mahahual - Reisverslag uit Mahahual, Mexico van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Mahahual

Door: Bart, Yvonne & Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

03 Januari 2009 | Mexico, Mahahual

Na zo´n 10 verschillende hotels was ons residrift nog niet bevredigd. Gedwongen door omstandigheden (amerikanen, muggen en een generator) zijn we, niet tot onze spijt zo´n 50 kilometer naar het noorden langs de kust opgeschoven. We zitten in Mahahual, een plaatsje dat zijn bekendheid dankt aan het feit dat hier 4 dagen per week cruiseschepen aanmeren en het feit dat orkaan Dean hier letter aan wal ging en Mahahual min of meer van de kaart veegde.

Oud en nieuw was bijzonder rustig. We sliepen allemaal om een uur of 11, nog wel de wekker gezet maar wij waren, met de muggen, de enige die wakker wareen om 12 uur! Snel ons weer omgedraaid. Geen vuurwerk en geen oliebollen dit jaar.

Het is hier voortreffelijk weer, het strand is geweldig de zee groenblauw, de magarita´s en pina colada´s op goede sterkte.....;-). Verder doen we niet veel, waarschijnlijk nog wel een snorkeltripje of zoiets in het verschiet.
We houden dit nog wel even vol....

Veel liefs uit Mexico!
Teun, Yvonne en Bart

• 03 Januari 2009 - 21:57

Carcelia:

Hi Guys and Girl,

Wat een leven he, ondanks het "gebrek" aan vuurwerk en oliebollen.
    Hebben jullie nou eigenlijk nog ergens die dolfijnen gezien en ermee gezwommen? Dat heb ik nergens meer terug gelezen, dacht ik. Hoop dat het jullie nog lukt :-)

Groetjes en Hasta la Visita :-)
    Carla en Wil en pittende kids

• 04 Januari 2009 - 15:18

Ans Brokke:

Hallo luitjes,
    Voor jullie nog de beste wensen. Ben net zelf terug van vakantie in het koude Duitsland. Sinds vandaag is het hier aan 't dooien.
    ik vind het leuk jullie vakantie zo een beetje te volgen middels deze blog. Maar toen ik las van die pijlstaartroggen. Ik heb iemand in de media gekend......
    Fijn dat Teun het ook naar zijn zin heeft.

Nog een kleine 2 weken dan kunnen jullie weer genieten van het Nederlands landschap en vooral van de pestzooi wat de mensen achterlaten op straat en bij de vuilcontainers. Na mijn thuiskomst heb ik mij hieraan gegergerd.

Gaan jullie nog maar even genieten daar.

Liefs Ans en de jongens

• 07 Januari 2009 - 08:02

Groep 6:

We wensen jullie een gelukkig en gezond nieuwjaar.Teun we missen je. Gelukkig kom je a.s. dinsdag weer terug. Morgen gaan we schaatsen.Jullie ook?
    Groetjes groep 6, juf Marlouk en Meester Jan

• 07 Januari 2009 - 12:32

Kariem:

Was het leuk met de muggen feest vieren?En nu nog wat over onze vakantie.wij waren wezen skieen.In oostenrijk.Het was erg leuk. Ik kan beter skieen dan mijn moeder!En zowat bijna even snel als mijn vader.En ik ben de zwarte afgeweest samen met mijn vader.De groetjes van de familie Sala.

• 07 Januari 2009 - 23:30

Lisette:

Hey lieverds,

Nog een paar daagjes lekker genieten van de zon, de coctails en de vrijheid en dan weer hup; terug naar de kou, wind, regen, werk en school. Joepie! Geniet er nog even van, dan zien we jullie volgende week! Ciao

XXX