Blue lagoon - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu Blue lagoon - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Blue lagoon

Door: Bart Yvonne en Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 Maart 2010 | Indonesië, Padangbai

Gisteren hebben we een dagje geluierd gelzen, gesnorkeld en gelezen. Tussendoor een hapje gegeten. Het was een redelijk bewolkte dag met een flinmke plensbui. Daar hebben we ook vandaag nog last van gehad. Toch is het weer nog heerlijk en halen we de 30 graden met gemak. Met die vochtigheid is het nog steeds geod zweten hier. We zijn vanmorgen uit Bunutan vertrokken en hebben de Besakih tempel bezocht. Deze ligt op bijna 1000 meter hoogte tegen de Agungvulkaan op. De grootste tempel van Bali. Erg fraai maar het normale schitterende uitzicht op mount Agugng en de zee zelfs aan de andere kant werd door mist en regen belemmerd. Toch zeker de moeite van het bezoeken waard.
Daarna doorgereden via Klungkun naar Padangbai waar we nu zitten. Morgen gaan we een dagje hangen op blue lagoon beach. We zijn al bezig met een overtocht naar Nusa Lebomgan te regelen. Daar gaan we overmorgen nog voor een paar dagen naar toe. En dan komt het einde langzaam in zicht.... :-(
Maar niet getreurd, we hebben nu nog een week!
Morgen zullen we hier nog wat foto's proberen via de iPhone te uploaden.
De echte foto's ( nu al ruim over de 1000 houden we voor het boek, hopen we ... ;-)

Groetjes Bart, Yvonne en Teun

• 02 Maart 2010 - 14:27

Julia & Esmee :):

Hey Teun,

We zijn nu samen aan het spelen, en we dachten laten we jou mailen.! XD
    En dan ...
    Het is daar vast lekker warm, hiero niet echt hoor :( Jij boft XD
    Kom je bijna terug Julia mist je!!!!!!!!!!! school is BORINGG XD
    -groetjes- Esmee -XXXXXX- Julia

• 02 Maart 2010 - 17:40

Kees Korsman:

erg leuk om jullie zo te volgen. de tropische regenbuien kennen wij erg goed. toen wij in indonesie waren hadden wij dat ook. ik had aanvankelijk het idee he lekkel het frist op maar neen hoor de luchtvochtigheid werd alleen maar erger, geniet nog maar lekker. kees korsman

• 02 Maart 2010 - 18:47

Kevin Van Groep 7:

Hoi gaat het lekker. Weer
    jammer dat je weg ben. Tog ben ik blij dat je leuk plek ben. -) en plezier en andere kindere misse je

• 02 Maart 2010 - 18:48

Kevin Van Groep 7:

Hoi gaat het lekker. Weer

• 02 Maart 2010 - 19:14

Jeroen Kortekaas:

heey ouwe drummer

hoe gaat het daar zo?
    heb je al een drumstel
    gevonden waar je ff op kon rammen?!het is vast leuk in bali