iets verderop - Reisverslag uit Bunutan, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu iets verderop - Reisverslag uit Bunutan, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu

iets verderop

Door: Bart, Yvonne & Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

28 Februari 2010 | Indonesië, Bunutan

Ondanks het geweldige uitzicht zijn we gisterenochtend met de rugzakken op verder getrokken. Voornaamste reden; het slechte eten en gebrek aan stromend water. Na 400 meter vonden we Double One waar het ook druk is (goed teken!).
Gelijk gaan snorkelen (inderdaad Esther bij het Japanse wrak!). Allemaal weer erg fraai. Murene, koffervisjes, enorme maanvissen, en heel, heel veel fraai gekleurde andere vissen....
Vandaag weer met scooters naar Tirtagangga geweest (met volle maan, dan schijn je eeuwig jeugdig te blijven na het badderen) en zoals gebruikelijk als wij scooteren een flinke plensbui. Net als in Nederland zoals ik begrijp? Maar dan iets korter en heviger en vooral warmer. Het is hier constant ver boven de 30 graden en dat met een zeer hoge luchtvochtigheid maakt dat het aanvoelt als een turks stoombad.. Het went... ;-).
We blijven hier nog even om te snorkelen en te relaxen want het is hier heerlijk rustig vergeleken met Ubud en Lovina.

• 28 Februari 2010 - 12:29

Carla:

Hi BYTjes :-)

Wat een leven he? En wij maar zwoegen hier haha
    Dat 400 meter zo verschil kan maken he?

Have fun en fotografiek maar raak :-)

Groetjes,
    Carla, Wil, Caron en Robin
    p.s. Caron dacht gisteravond dat ie jullie buiten hoorde, wens vader van de gedachte? haha

• 28 Februari 2010 - 14:30

Anita Drijver:

hoi Yvonne,

zie dat jullie je zeeeer vermaken.
    Leuke foto's.

Knap hoor zo opweg met de scooters.

Ja prachtige hé vissen en andere mooie exemplaren te zien met snorkelen, vond het ook zeer indrukwekend.
    Geniet maar lekker door met z'n 3en.

Hier nog enkele prachtige plekken:
    -Jutiluwith: mooie rijsterassen.

-Pura Titra Empul: tempel, bron, baden reiningsritueel.

-Para Luhur Uluwatu: tempel boven een klif, met brutale apen, Kecak en Sanghyang dans.

Gr van Anita te Lisse

• 28 Februari 2010 - 18:47

Ward:

Hey Teun ik weet niet of je het wil weten maar ik stuur het ff toch verskag ajax (zelf geschreven) 1-0 ajax Jan Vertongen schot (van richting veranderd door suarez rug) 2-0 ajax Van Der Wiel (kopbal) 3-0 ajax suarez (kopbal)weet niet zeker 4-0 Dennis Romedhal de uitslag is 4-0 ajax utrecht!!! nu de kaarten geel Suarez kan niet meedoen met sparta maar wel met PSV rood Wytens op de 3e plek ajax jee 4e plek fyenoord boe ajax 14 of 13 punten voor op feynoord jee nog een teltatastiesche vakantie ward (dit ga ik elke wetstrijd doe als je het niet wil zeg het dan ff ok?) nog veel plezier Ward

• 01 Maart 2010 - 13:01

Jimmy:

hoi teun van jimmy

• 01 Maart 2010 - 13:02

Kariem:

hoi hoe gaat het?

• 01 Maart 2010 - 13:03

Groep 7 Jozefschool:

Bah, wij zijn weer begonen. Vakantie is voorbij. Gelukkig hebben we een heel leuke meester;-) Het weer is bij jullie een stuk beter dan hier Veel plezier en de groeten uit Hillegom.

• 01 Maart 2010 - 13:03

Jasz/Jasmijn.:

Heeeey teun.
    Heb je een fijne vakantie?
    Wij zijn weer aan het rekenen. :(
    Gelukkig scheen hier de zon net eventjes...

Veel plezier en ik zal nog wel eens je reisverslagen lezen.

X Jasmijn.

• 01 Maart 2010 - 13:04

Julia:

Hey Teun,
    alles goed daar??? Met mij wel ik ben nu docu aan het doen :p
    Bijna iedreen zit nu op je site XD Jasz, Jimmy en katja!!! Lekker relaxt! :) :( leuk voor jou en niet leuk voor mij :) :(

• 01 Maart 2010 - 13:05

Jimmy [alweer]:

hoi teun
    het is hier best lekker weer dat is leuk. maar rekenen is stom dat is een feit geen mening.

• 01 Maart 2010 - 13:05

Menno.:

Hoi Teun.
    Hoe gaat het daar?
    Vast wel leuk. :)
    Nou, tenminste leuker als hier.
    Gelukkig voor jou.

Groetjes Menno.