Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Teun

28 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Gisteravond na een korte vlucht aan gekomen om Dom Muean airport in Bangkok. De reis verliep anders, we werden weggebracht door de Turks Haagse eigenaar Hamsa van het resort naar de pier, hebben toen een longtailboat genomen die net weg wilde varen voor 200 bhat, daarna een taxi naar het vliegveld van Phuket. Khaosan road is een erg leuke plek om te zijn. We hebben gisteravond heerlijk padthai voor 40 baht (= 1 euro) gegeten van een karretje, daarna heb ik tot enig afgrijzen van wat omstanders een handje geroosterde sprinkhanen gegeten en tot slot wat dragonfruit. Vandaag hebben we de Wat Traimitm, de Wat Benchamabophit en de Wat Pra Keo en het koninklijk paleis bekeken. Een prachtig indrukwekkende slot van onze vakantie. Ik heb nog een jasje en drie overhemden laten maken, die halen we morgen op. We beginnen steeds meer te houden van Bangkok en de Thai. Khaosan Road is de Kalverstraat van Bangkok, maar dan nog gekker en vooral warmer... Teun heeft vanavond zijn voeten laten afknabbbelen door visjes, maar we lezen net toevallig op internet dat dat ziektes kan overbrengen....
We gaan het allemaal missen, de warmte, het mooie weer, het eten, de Thai, de tuk-tuks, de Boeddha's (hoewel er vast wel een paar mee naar huis komen), de glimlach, het met zijn drieen zijn, de tempels, het reizen, het ontdekken,... maar we hebben nog 1 dag...!
Morgenavond om 9 uur nemen we het vliegtuig naar Dubai, daar moeten we 8 uur wachten op onze vlucht naar Amsterdam. We komen om een uur of 1 aan. We hopen wat zon van hier mee te nemen zodat de lente in Nederland eindelijk begint....

  • 28 Februari 2011 - 15:13

    Kees Korsman:

    hallo barth en familie, ik wens jullie een aangenaam verblijf in Dubai(!) en een zeer goede terugvlucht toe. ja barth wat zal ik nu nog zeggen..............o ja begin april................ ik verheug mij erop om je volgende week weer te zien. kees

  • 28 Februari 2011 - 15:32

    Danielle:

    goed idee Bart om wat warmte en vooal zon mee te nemen. Tot ziens in Nederland. groet Danielle

  • 28 Februari 2011 - 17:22

    Frans:

    Ik zei nog zo. "geen genabbel aan die tenen" maar toch doen he..

    Goede reis terug en tot gauw


  • 28 Februari 2011 - 17:38

    Ans Brokke:

    Nou dat was het dan met alle verhalen inclusief het eten van sprinkhanen. De gedachtte alleen al lopen de rillingen mij over de rug.
    Goede reis terug met de schone voeten van Teun.
    Liefs Ans en de jongens

  • 28 Februari 2011 - 18:14

    Jeroen Kortekaas:

    Ik ben jaloers op je.
    Als ik alles zo lees heb je weer een super vakantie gehad. Ik zie je van de week weer en een goede terugreis.

    Groetjes Jeroen.

  • 28 Februari 2011 - 18:44

    Esmee (::

    hey teun,
    hoe is het?

    woensdag al weer terug. Balen voor je man.
    Hopelijk was het wel leuk.
    We zijn allemaal heel benieuwd.

    x.

  • 28 Februari 2011 - 18:45

    Milo:

    Ik dacht wel dat jullie Thailand leuk zouden vinden. Fijn dat het zo'n goede tijd is geweest. liefs, Milo
    p.s. kijk uit! het is verslavend.

  • 28 Februari 2011 - 18:48

    Esmee (::

    Ik verveel me dus ik dacht. Laat ik is kijken hoe het met Teun gaat.

    na lang zoeken heb ik de site gevonden jawel, alleen nou is het balen. Ik moet huiswerk maken. Van juf Marjan. Nou geniet nog de laatste dag/dagen van je vakantie. En bereid je maar vast voor op ons winterweer.
    Of is het daar ook koud? Ik denk het haast niet.
    Jullie treffen het altijd zo goed.
    Ik snap alleen niet kan jij dit gewoon lezen als je daar bent? heb je daar een computer?

    nou ja nog veel plezier.
    en ik denk wel de groetjes van de hele klas & juf Anne.

    groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand 2011

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2011

Bangkok

27 Februari 2011

Bye Bye Yoa Yai!

24 Februari 2011

Scooteren

22 Februari 2011

Koh Yao Yai

20 Februari 2011

Op naar de eilanden
Teun

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 50387

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 06 Februari 2017

Vietnam

31 Januari 2013 - 24 Februari 2013

De Ronde van Rajastan

08 Oktober 2011 - 16 Oktober 2011

Duiken in Egypte

12 Februari 2011 - 02 Maart 2011

Thailand 2011

18 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

10 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Frankrijk 2009

10 December 2008 - 12 Januari 2009

Mexico, Guatemala en Belize

Landen bezocht: