Koh Yao Yai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu Koh Yao Yai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Koh Yao Yai

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

22 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Daar zitten we dan, op zo'n eiland tussen Phuket en Krabi in. Het is een erg rustig eiland. We zitten aan een lang strand met maar 1 resort, wat de eigenaar heel origineel Yao Yai resort heeft genoemd. De afgelopen dagen hebben we na al het reizen helemaal niks gedaan. Als je tenminste beetje lezen, zwemmen, 3 x per dag een lekkere thaise maaltijd, een spelletje phase 10, schelpjes zoeken en een wandelingetje niks doen wil noemen. En dat valt allemaal nog niet mee, voornamelijk opletten dat we niet verbranden...
Vanaf morgen worden we weer actief, een dagje snorkelen bij Koh Kai, de dag daarna willen we Oost Phang Gna een groepje eilanden hier vlakbij bezoeken (type James Bond eiland uit de men with the golden gun, ook hier vlak bij...)
De dag daarna gaan we een beetje scooteren over dit eiland. Kortom we gaan hier pas zondag weer weg, maar daar willen we nog niet aan denken...

We lazen hier iets over de temperaturen in Nederland en dat klinkt nog niet heel aantrekkelijk lenteachtig...

Ward, hopelijk heb jij ook een teltatastische vakantie!!? Leuk om wat van je te horen!En de groeten aan de rest van je huis...

Lisette, goed dat Boeddha is gecastreerd, want daar waren kleine vreetmachines uit voortgekomen!! ;-))) xx


  • 22 Februari 2011 - 13:20

    Oma -dinie:

    Wat een bofkonten zijn jullie met dat warme weer. Het is hier de afgelopen dagen wel droog en zonnig maar het vriest wel en er staat een harde oosten wind. Van morgen moest ik de auto ruiten weer krabben. Geniet er dus maar van. Nog hele fijne dagen.

    Groetjes oma -dinie

  • 22 Februari 2011 - 14:44

    Ans Brokke:

    fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.Maak er nog maar een fijne tijd van.
    Groeten aan Teun

  • 22 Februari 2011 - 14:58

    Julia:

    Is het mooi daar? Vast wel ;). Bij ons is het niet zo mooi weer, maar ja. Voor de rest is hier niet veel te melden. Behalve dat ik je mis Teun schat en dat ik stikke jaloers ben op het weer, de uitzichten, de zeeën, het eten en ga zo maar door. Volgende keer ga ik me jullie mee. Hahaha ...

    XX J.

  • 22 Februari 2011 - 15:06

    Frans:

    Ja, maak je vooral niet te druk..

    Ik wil dat inderdaad "niets doen" noemen..

    Maar jullie hebben gelijk, zou hetzelfde doen..

    groetjes van de "Bergjes"

  • 22 Februari 2011 - 15:51

    :

    Hallo Teun!

    Ik ben Minke Wink, en een aantal dagen geleden vond ik werkelijk mijn DROOM vacature op internet.

    Internationaal Ambassadeur bij de Postcode Loterij.

    Ik heb me kandidaat gesteld voor deze vacature.

    De vijf (teams van) kandidaten met de meeste stemmen uit het publiek gaan rechtstreeks door naar de eindronde!!

    Ik heb dus heel hard zoveel mogelijk stemmen nodig!! Nog ruim 1500 om in de top 5 te komen!

    Ik wil je vragen om op mij te stemmen via deze link: www.internationaalambassadeur.nl/MinkeWink
    (klik op stem, vul je emailadres in en bevestig via je mail)

    Ik waardeer het echt enorm en zou het echt geweldig vinden als je dit voor me wilt doen! Alvast ontzettend bedankt voor je moeite!

    En door op me te stemmen maak je ook nog eens kans op een reis naar BALI =D

    Groetjes Minke

  • 22 Februari 2011 - 18:55

    Jose:

    Toe maar, wij zwoegen met de verhuizing van Hans en jullie lekker op je luie reet zitten en ons verlekkeren met jullie verhaal, snik IK WIL OOK!!! Ach, geniet van het niks doen, want dat heet de kracht van het niets!

    Kus Jos

  • 22 Februari 2011 - 20:19

    Danielle:

    nou, lekker een beetje lezen, eten en zwemmen is ook vakantie vieren en zeker bij die heerlijke temperatuur ,die jullie hebben! Hier schijnt wel de zon, over de rest zwijgen wij maar. groet Danielle

  • 23 Februari 2011 - 14:15

    Anita Drijver:

    Hoi luitjes,

    zo net alle verhalen gelezen, liep een beetje achter ( haha ).

    In 1 woord grandioos allemaal, alle belevenissen.

    Geniet nog maar 1 week, las ik althans op de site.
    Hier in NL, is het aan het sneeuwen!!
    Ja ongelooflijk zo eind februari.

    P.S. ben wel benieuwd net als de rest voor enkele foto's!!

    Groetjes Aniet ( trimster te Lisse )

  • 24 Februari 2011 - 06:27

    Lisette:

    Ha, ha, ha, dat was zeker het geval geweest! Jullie vakantie klinkt wel erg aantrekkelijk. Het is hier namelijk brrrrrrkoud. Geniet er nog maar even lekker van!
    Dikke knuffel van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand 2011

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2011

Bangkok

27 Februari 2011

Bye Bye Yoa Yai!

24 Februari 2011

Scooteren

22 Februari 2011

Koh Yao Yai

20 Februari 2011

Op naar de eilanden
Teun

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 50442

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 06 Februari 2017

Vietnam

31 Januari 2013 - 24 Februari 2013

De Ronde van Rajastan

08 Oktober 2011 - 16 Oktober 2011

Duiken in Egypte

12 Februari 2011 - 02 Maart 2011

Thailand 2011

18 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

10 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Frankrijk 2009

10 December 2008 - 12 Januari 2009

Mexico, Guatemala en Belize

Landen bezocht: