Scooteren - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu Scooteren - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Scooteren

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

24 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Vandaag op Bali-achtige wijze het eiland verkend. Dat betekent lekker op de scooters links rijdend van zuid naar noord en terug gereden. Mooie vogels gezien, de grote coucal, een blauw zwarte vogel met chocolade bruine vleugels, witte reigers, raven en buffels met en zonder bijpassende koereiger. In het noorden een prachtig strand, in het zuiden een lokale markt waar een man met groot gemak een 10 meter hoge palmboom in klom voor de kokosnoten.
Morgen gaan we de hele dag op pad om de eilanden ten oosten van Koh Yai te bekijken. Naar zeggen schijnt het een prachtige tocht te zijn. Maar daarover de volgende keer meer.

Jos, sterkte met de verhuizing en de regelingen voor het trouwen.

Anita, leuk dat je ons ook deze reis weer volgt en bedankt voor je leuke reacties! Als ik Boeddha kom brengen neem ik foto's mee.

Milo, het reizen verloopt prima, zonder tourbureautjes, maar bedankt voor de tip.

Danielle, leuk dat je weer zo meeleeft en bedankt voor het bericht over het weer in Nederland... genieten wij nog meer.. ;-)

Voor alle andere een hartelijke Sawadie Krap!

PS foto's uploaden naar deze site lukt niet, dus jullie zullen toch echt moeten wachten tot we terug zijn. ...

• 24 Februari 2011 - 16:01

Jose:

Dank je Von,

Zo te lezen hebben jullie het erg naar je zin en zien jullie veel moois! Geniet er nog ff van, voor je het weet zit je weer thuis...

Kus

• 24 Februari 2011 - 21:01

Ans Brokke:

Veel plezier met de tocht morgen. Ik geniet van jullie verslaglegging.
    Hee Bart, Renske de Reus schijnt regelmatig in huilen uit te barsten. Niet getreurd ze kan altijd nog bij de ouderen solliciteren.
    Ik wacht jullie belevenissen weer af. Het begint hier nu al lekkere temperaturen te worden.
    Veel liefs voor jullie

• 25 Februari 2011 - 07:05

Danielle:

jammer dat jullie geen foto's kunnen meesturen, maar ik probeer me een voorstelling van het land te maken. Geniet nog maar lekker van al het moois en de warmte. groetjes Danielle

• 25 Februari 2011 - 07:55

Kees Korsman:

he barth en familie, wat gaat de tijd toch snel. nog 5 dagen lees ik en dan komen jullie al weer terug. ik ga ervan uit dat jullie verlangen naar het echte nederlandse weer: grauw, mistig, vochtig. altijd maar zon en warmte is ook maar niets. ik verheug mij op het weerzien in Gouda................ nog heel veel plezier en een goede terugreis. Kees

• 25 Februari 2011 - 10:40

Danielle:

jammer voor jullie dat het eind van de reis alweer in zicht komt. Maar jullie nemen een schat van herinneringen mee en dat blijft altijd. Ik wens jullie nog fijne dagen en alvast een goede terug reis. groetjes Danielle

• 26 Februari 2011 - 18:25

Brigitte:

Hey,

Zo wij zijn weer terug van onze reis en gelijk even weer bijlezen.
    Ben erg benieuwd naar de foto's.
    Veel plezier nog de laatste dagen
    xx de terpies