Vogels dansers en fietsers - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu Vogels dansers en fietsers - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Vogels dansers en fietsers

Door: Bart, Yvonne & Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

21 Februari 2010 | Indonesië, Ubud

Gisteren naar het national birdpark geweest. Erg fraai park met veel vogels zoals paradijsvogels. Het eten is hier overigens heerlijk, als je van Indonesisch eten houdt... Teun zit ook te smullen van alle curry's. Gisteravond naar tradionele dansvoorstelling geweest ( zie foto voor locatie). Erg indrukwekkend !
Vandaag met busje naar mount batur gereden om vervolgens bijna de hele dag downhill te fietsen over Bali. Teveel gezien om op te noemen maar neem maar van ons aan dat het gaaf was. Morgen gaan we een beetje rond scheuren op een scooter. Daarna willen we naar het noorden, maar dat lezen jullie volgende keer. Ps hup Tuitert! Zelfs dat nieuws krijgen we mee in Bali. Speciaal voor Frans ; we hebben de eerste muggenbulten te pakken ! ;-)

  • 21 Februari 2010 - 11:58

    Danielle:

    super jullie verslag.Geniet!

  • 21 Februari 2010 - 12:17

    Jolanda:

    Ola!
    Jullie vermaken je wel zo te lezen!
    De katten hangen regelmatig op of om me heen. Met de konijnen maak ik een babbeltje als ik buiten een sigaretje rook. Kortom we hebben het naar onze zin met z'n vijven!
    Adios Amigos!
    Groetjes Jo

    Ps: half april kwamen jullie toch pas terug?! :-)

  • 21 Februari 2010 - 12:55

    Jenny :

    Heimwee naar het mooie heerlijke Bali als ik dit allemaal lees...Fijn dat jullie zo genieten!
    groeten Jenny

  • 21 Februari 2010 - 13:49

    Jeroenkortekaas:

    ik heb me spaarpot al geleegd ik neem de eerste vlucht naar jullie toe !!! tot snel
    haha

    groetjes jeroen

  • 21 Februari 2010 - 14:04

    Carla Etc:

    Hi Guys and Girl ±/'

    Kan wel merken dat ik de vorige keer dat jullie op vakantie meer tijd had om te reageren, liep gewoon een dag achter met lezen.
    Nice view zeg, jejum. Ben wel blij dat wij niet zulke globetrotters zijn, anders zou ik waarnzinnig jaloers zijn op al die reizen van jullie haha. Vind het hartstikke mooi om te zien en ben erg blij voor jullie dat het allemaal zo lekker gaat :-)

    Groetjes van de huizemuizen in Hillegommie :-)

  • 21 Februari 2010 - 16:04

    Julia:

    Hey,Ik heb alles tot aan nu toe gelezen, en volgensmij is het vreselijk leuk daar!

    -xxx-Julia

  • 22 Februari 2010 - 08:19

    Frans:

    Ho stop, niet zoveel narigheid tegelijk opsommen.... Hou het gezellig..

    PS. Subliem Ajax vs Vitesse.. 4-0.

    En speciaal voor Ivonne: Siem met 2 goals "man of the Match".

  • 22 Februari 2010 - 13:24

    Linda:

    ben net terug dus even bijlezen wat jullie allemaal doen nou klinkt weer goed en leuke fotos ..kom net uit een warme plaza waar een paar papagaaien op een stok zaten en een verdwaalde kanarie ....na dit te lezen van jullie weet ik dat ik beter mezelf als verstekeling in je rugzak had kunnen proppen yvon.....nou veel plezier ik lees en leef weer mee have fun kus van mij gr linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Bali

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2011

Thailand 2011

09 Maart 2010

Back in Ubud

06 Maart 2010

Terug naar Padangbai

03 Maart 2010

Speciaal voor groep 7 Jozefschool

03 Maart 2010

Padang (good)-bai
Teun

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 50414

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 06 Februari 2017

Vietnam

31 Januari 2013 - 24 Februari 2013

De Ronde van Rajastan

08 Oktober 2011 - 16 Oktober 2011

Duiken in Egypte

12 Februari 2011 - 02 Maart 2011

Thailand 2011

18 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

10 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Frankrijk 2009

10 December 2008 - 12 Januari 2009

Mexico, Guatemala en Belize

Landen bezocht: