Het verre oosten - Reisverslag uit Bunutan, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu Het verre oosten - Reisverslag uit Bunutan, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Het verre oosten

Door: Bart, Yvonne & Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

26 Februari 2010 | Indonesië, Bunutan

Vanmorgen met de taxi vanaf Lovina langs een prachtige kustweg die ons door Singaraja ( 2e grootste stad van Bali) via Tulamben net iets voorbij Amed in Bunutan bracht. Daar zitten we in een prachtige bungalow die uitkijkt over een baai met visserbootjes met op de achtergrond Mount Agung de ruim 3000 hoge (inactieve) vulkaan. Het is hier heerlijk rustig met als enige nadeel dat iedereen die maar wat denkt te kunnen verdienen zich op ons stort als vliegen op een verse hoop. Maar ook daar worden we steeds handiger in. De zee is hier prachtig, het zand en de rotsen zwart. De komende dagen willen we hier een beetje snorkelen en zwemmen. Af en toe moeten we onszelf knijpen want het lijkt een droom. Geen Internet hier dus even via de Iphone....

• 26 Februari 2010 - 20:14

Ward:

Hallo Teun. Wat een mooie reis maak jij. Om jaloers op te worden, geluksvogel. Ik mis je, maar ik heb ook een leuke vakantie hoor. Vannacht heb ik bij Dinant gelogeerd. Nog veel geluk op vakantie en de groeten van mijn vader en moeder aan jullie allemaal. Teltatastische vakantie! Ward

• 26 Februari 2010 - 20:32

Esther:

Mooi daar hè :)
    Het gezonken schip al gezien?

Groeten vanuit een miezerig Tilburg!

• 27 Februari 2010 - 10:17

Daan:

Hee lieverds,

Klinkt allemaal super! Ik heb jullie gemaild!

xx Daan

• 27 Februari 2010 - 12:30

Caroline:

Hoi Teun, ik zie allemaal bekende plekken voorbij komen. Het is een fantastisch eiland en de mensen zijn er allemaal even lief en behulpzaam. Het is een kunst om ze soms een beetje op afstand te houden, want ze denken dat elke westerling een Dagobert Duck is. Groetjes aan je ouders en geniet er verder van

• 27 Februari 2010 - 12:50

Frans:

Ja, heel mooi allemaal..
    Maar ik ga morgen naar Ajax..

• 27 Februari 2010 - 23:42

Lisette:

Hoi lieverds!

Oh, bah, wat vervelend allemaal...
    Ik heb echt medelijden met jullie. (MAAR NIET HEUS!!!!!) Het is zeker ook wel lekker warm daar? Een graadje of 30? Geniet er maar dubbel van, want hier is het typisch Hollands weer. Regen, regen, regen en nog eens regen. En het zijn nou niet bepaald tropische buien...

Bono of Sam is een beetje ziek geweest. Ik ben d'r nog niet achter wie het is, maar er liggen elke ochtend plakkaten kots en poep op de vloer (ook tussen de kieren)Gadver! Verder is Bono de strijd aangegaan met een dominant teefje in het park. Hij verloor, en kwam piepend met zijn neus tussen mijn benen troost zoeken. Wat een schatje he!

Nou, geniet er nog even van met volle teugen en neem een lekker coctailtje van ons! (Yvonne, jij ook!)

x Nev en Liz