Laatste dag Lovina - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu Laatste dag Lovina - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Laatste dag Lovina

Door: Bart, Yvonne & Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

25 Februari 2010 | Indonesië, Ubud

Vandaag weer lekker op de scooters de bergen ingetrokken. We waren op zoek naar het enige boedhistische klooster op het eiland maar zoals gewoonlijk raakten wij de weg kwijt. Een prachtige weg door de bergen door kleine dorpjes waar men ons aanstaarde of toejuichden alsof we Avatars waren.
Met name kleine kinderen vinden het erg grappig om ons te zien en zwaaien en roepen hello!
Uiteindelijk eerst naar de Holy Hot Springs geweest en daar een duikje genomen in het erg warme water. Daarna naar de boedhistische tempel, erg fraai. Tot slot hebben we nog de Singh Singh watervallen bezocht. (Voor tempel en watervallen zie foto's) Het was weer een topdag, met temperaturen van ver boven de dertig graden. Dat gaat wel steeds beter wennen. Yvonne en ik zijn wel een beetje verbrand door het snorkelen van gisteren, gelukkig Teun niet.
Morgen gaan we hier weg, langs de oostkust richting Amed naar een klein dorpje Aas.
Jammer van Sven Kramer! Wat een teleurstelling.
Leuk om jullie reacties allemaal te lezen. Dikke kus van ons drie!

• 25 Februari 2010 - 11:01

Danielle:

van jullie natuurfoto's geniet ik. Veel plezier

• 25 Februari 2010 - 13:40

Maarten Kleinhoonte:

Geweldig, wat jullie allemaal doen en meemaken.Ik hoop, dat jullie nog intens van de vakantie mogen genieten.

• 25 Februari 2010 - 21:55

Brigitte Terpstra:

Leuk om jullie zo te volgen en alles te lezen.
    En wat een mooie foto's.
    Geniet lekker. En zeker ook van het weer hier is het maar nat en kil brrrrr.