Op naar de eilanden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu Op naar de eilanden - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Op naar de eilanden

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

20 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

We gaan zo ontbijten voordat we vertrekken. Drie prachtige dagen in Khao Sok nature resort. Afscheid van de boomhut, van de langstaartmakaken (die 's nachts uit de toilet in de boomhut kwamen drinken en dan op de wc-bril poepten..), afscheid van het prachtige oerwoud, de vlinders, de bloemen, mr Tee en alle andere erg aardige mensen hier. Gisteren zijn we de hele dag op pad geweest. Met een longtailboot vanaf de ratchapraphandam langs prachtige begroeide kalksteenrotsen en eilanden, daarna een uur wandelen door de vochtige bos (kameleon, langoon, soort gibbon, spinnen etc.) via een bamboevlot naar een druipsteengrot met koraalachtige vormen. Onderweg nog lekker gezwommen in het meer. Vandaag vertrekken we met de bus richting Puhket en daarna hopen we Koh Yao Yai te bereiken.

• 20 Februari 2011 - 08:16

Danielle:

van jullie reisverslagen krijg ik het warm, het weerbericht voor vandaag is een anticlimax,(kans op natte sneeuw in het zuidwesten, brr). Jullie krijgen hier hopelijk geen koude rillingen van. h. groet en veel plezier.

• 20 Februari 2011 - 08:54

Ward:

Wow dat klinkt gaaf man ik was de afgelopen dagen vergeten te kijken maar nu ga ik elka dag kijken.
    Maar teun wel uitkijken met dat swemmen want straks kom je weer terug met een ........... in je neus ;)

• 22 Februari 2011 - 11:51

Daan:

even alles bijgelezen, super om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. heel veel plezier x

• 22 Februari 2011 - 19:02

Jose:

Ttjee, een boomhut, langstaart makaken, een prachtig oerwoud, vlinders, bloemen, prachtige begroeide kalksteenrotsen, eilanden, kameleons, langoons, een bamboevlot een druipsteengrot met koraalachtige vormen... Lijkt te mooi om waar te wezen, gaaf zeg! Moeten we toch ff de lotto winnen om dat ook te kunnen doen. Voorlopig gaat ons geld naar de bruiloft LOL

Kus Jos