Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

15 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Wat een wereld van verschil! Twee grote steden in twee dagen. Eegisteren kwamen we na een goede vlucht in Dubai aan en na een korte nacht zijn we gaan wandelen naar het oude gedeelte van Dubai met de Golden Souk en de Spicey Souk. Prachtige kleine straatjes. Daarna met een bootje naar de overkant en vervolgens met de taxi naar de Dubai Tower, de Dubai mal (met watervallen, enorm aquarium en Underwater Zoo, de Burj El Darab en de Emirates Mal met de skibaan. Dat was dus een hele dag wandelen om tenslotte bij Jumeira op het strand met de moeie voeten in het water de zon te zien ondergaan. De indrukwekkende skyline van Dubai lijkt een beetje op Bangkok, maar daar is alles mee gezegd.
Gisteren zijn we, na een paar uurtjes slaap in het vliegtuig, gaan fietsen door Bangkok. Erg leuk, door de kleintjes steegjes en markten van Chinatown en de rijstvelden en bananenbomen buiten Bangkok, afgewisseld met boottochten en een heerlijke lunch. Na 6 uur moe maar voldaan terug op Khaosanroad, waar we in het D&D inn zitten. Zwembadje op het dak. Gisteravond rond gelopen in de prachtige drukte, wat noodles en sateh gegeten bij een karretje.
Kortom het is prachtig, indrukwekkend, vermoeiend en lekker warm.... Vandaag naar paleis en beetje tempel kijken.

• 15 Februari 2011 - 14:37

Frank:

Goed om te lezen dat jullie er zijn. Geniet..

• 15 Februari 2011 - 14:48

Frans:

Ho ho, niet te enthousiast hoor, straks ga ik echt jaloers worden.

veel plezier..

• 15 Februari 2011 - 16:15

Oma - Dinie:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Wat hebben jullie in die 2 dagen al een hoop gezien. Geniet er maar van.
    Ik heb een heel leuk weekend in wageningen gehad. De taxi ritten waten heel goed. Voor herhaling vatbaar.

• 15 Februari 2011 - 20:46

Brigitte:

Nou jullie kunnen wel weer terug komen al heel veel gezien dus ;-)
    Veel plezier en geniet ervan

• 16 Februari 2011 - 16:48

Ans Brokke:

Het ziet er weer leuk uit voor jullie alleen weet ik niet of het handig is om noodles en sateh te eten van een karretje langs de weg. Leuk weer zo'n reisverslag.
    Liefs Ans en de jongens