Tempels en tickets - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu Tempels en tickets - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Smith - WaarBenJij.nu

Tempels en tickets

Door: Teun

Blijf op de hoogte en volg Teun

16 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Gisteren met een tuktuk op stap voor staande boeddha, tempels en vooral regelen dat we wegkomen uit deze hectische maar leuke stad , ewn ook al de vliegtickets puhket-bangkok geregeld. Vandaag zijn we een hele dag naar Ayutanya, de oude hoofdstad van Thailand geweest. Mooiiiii! Teveel gezien om hier allemaal op te noemen. We zijn net terug en worden over een half uur opgepikt voor de nachtbus naar Kao Sok. 17 uur bussen voor de boeg... Daar zullen we in een totaal andere omgeving terecht komen. Bergen, jungle, meren en slapen in een boomhut. We hebben er zin in. We vertellen maar niets over de temperatuur hier... ;-) Ook niet over het eten, net weer even aan een karretje een heerlijk bordje padthai ei en kip voor 45 bath staan eten.

Bedankt voor al jullie reacties, erg leuk!!
Bri, veel plezier in Disneyland,
Frans ' bedankt' voor je Ajax sms ;-(
Carla, top die smsjes midden in de nacht... ;-)))

• 16 Februari 2011 - 09:46

Kees Korsman:

Beste Bart en familie zo te lezen genieten jullie lekker. ik zou bijna jaloers worden. nog heel veel plezier. kees korsman

• 16 Februari 2011 - 10:35

Danielle:

Beste mensen, jullie genieten in het echt van al het moois, maar ik beleef veel plezier van jullie verslagen. Alvast een goede busreis gewenst en slapen in een boomhut lijkt mij het einde. groetjes uit een zonnig Nederland.

• 16 Februari 2011 - 12:49

ZON :

Hoi Bart, Yvonne en Teun,
    Zo te lezen gaat het erg naar wens. Mooi, Veel ZON dus, ik begrijp dat het daar ook dooit. Gelukkig maar
    Vrijdag even duimen voor Frouke, die rijdt dan af, hopelijk niet van de weg af.
    Liefs voor allen
    Gerrit

• 16 Februari 2011 - 13:31

Gemma En Lucia:

Leuk om jullie reisverslag te lezen!!!
    Veel plezier.

• 16 Februari 2011 - 16:53

Jeroen De Vogel:

Bart, Yvonne en Teun,

Ben heel benieuwd naar de foto's van de oude stad. Blijf vooral nog genieten, hier gaat alles goed. GGZnieuws.nl wordt iedere ochtend door mij bijgewerkt en van een dalend aantal bezoekers is nog geen sprake.

Groeten uit Leiden met vandaag ook wat zon.

• 16 Februari 2011 - 23:22

Carla:

Oooooeps, dacht dat het nog net tegen middernacht was, sooooorry.
    Klinkt allemaal weer supertof daar, have fun en blijf heel.

Groetjes,
    Klunzige Carla :-)